Mida teha, kui tellimus saabus kahjustatuna või ebatäielikuna? | Lambimaailm
Levý banner
Pravý banner
Menüü
0 0,00
70 veel jäänud tasuta saatmiseks
Kategooria

Mida teha, kui tellimus saabus kahjustatuna või ebatäielikuna?

Ostu kohta

Mida teha, kui tellimusega on midagi valesti?

Väikese deformatsiooni või välispakendi kahjustuse korral ärge kartke saadetist vastu võtta. Enamasti ei ole saadetis kahjustatud ja on täiesti korras - sellise saadetise mittevastuvõtmine tähendab sageli tarneaja tarbetut pikendamist. Kuid oluline on võtta saadetis vastu vastuväitega, et kulleril oleks märge, et pakend oli kahjustatud.

Kui klient avastab pärast paki kättesaamist ja lahtipakkimist, et mõni toode on katki, pragunenud või muul viisil kahjustatud, on oluline, et ta teataks kahjustusest kohe kullerile, mille kaudu saadetis kliendile toimetati. Samuti tuleb kahjustatud saadetis võimalikult kiiresti üles pildistada. Tuleb teha foto transpordisildist, pakendist (koos vigastuse üksikasjadega), vooderdusest ja kahjustatud kaubast. Fotod on vajalik osa tagasimaksenõude esitamisel kullerfirmale, sest ilma nendeta lükatakse kaebus tagasi. Samuti on oluline säilitada pakend, vooder ja kahjustatud/rikutud kaup kuni kaebuse esitamise lõpuni, sest neid kasutatakse tõendina, et esitada kullerfirmale kahjunõue.

Oluline on kontrollida saadetise sisu ja täielikkust. Juhul, kui saadetis on puudulik, tuleb sellest teavitada meid 2 päeva jooksul pärast saadetise kättesaamist.

Saatke meile kogu see teave (mittetäielik kaup, kahjustused + fotod) kontaktvormi kaudu. Hilisemaid kaebusi ei võeta arvesse.
 
Me soovitame sul järgida tellimust vastu võttes järgmisi juhiseid:
Ära muretse tellimust vastu võttes, kui pakend on kergelt kahjustada saanud. Enamasti on saadetis täiesti terve ja heas korras. Selline saadetise vastuvõtmisest keeldumine lõppeb tihti ebavajaliku kohaletoimetamisaja pikenemisega.


Transport kaubaalusel (kulleriga)

Kui pakend on selle kättesaamisel silmnähtavalt kahjustatud, võtke see vastu "vastuväitega" ja märkige kahjustus kulleri saatelehel. Ideaalsel juhul kirjutage kohe kulleri juures kahjustuste aruanne ning tehke pakendist ja kahjustatud kaubast fotod. Teatage pakendi või kauba kahjustusest meile kohe ja lisage fotod. Kui avastate kahjustuse pärast kauba lahtipakkimist, peate tegema kahjustatud kauba ja pakendi fotod ning teatama kahjustusest kohe meile, et meil oleks võimalus nõuda kauba transportimise ja kahju hüvitamist. See nõue tuleb esitada 7 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, seega kontrollige pakendit kohe pärast selle kättesaamist ja teavitage meid kahjustustest ilma viivitusteta.

Küsi mida tahes

Eva

Me aitame sind valiku tegemisel ja tehniliste probleemide puhul.

602 8400 (Esmaspäevast reedeni kella 8.00 ja 16.30 vahel)

Küsi

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., kõik õigused kaitstud. Isikuandmete töötlemine. i