KKK - Korduma kippuvad küsimused | Lambimaailm
Levý banner
Pravý banner
Menüü
0 0,00
70 veel jäänud tasuta saatmiseks
Kategooria

KKK - Korduma kippuvad küsimused

Ostu kohta

Kas on võimalik tooteid näha teie poes?
Kahjuks mitte. Valgustid asuvad meie laos ja need pole välja pandud.
Kas ma saan olla kindel teie toodete saadavuses?
Saadavus on umbkaudne, kuna see sõltub konkreetsest tootjast. Suurem osa toodetest on saadaval, kuid kui toode ei peaks olema saadaval ja saadetisega on probleem, teavitatakse sind sellest kohe.
Kas on võimalik asendusklaasi või varuosa hiljem tellida?
Enamus tootjaid pakuvad võimalust asendusklaasi ostmiseks. Palun võta meiega ühendust telefoni või meili teel, et saada täpsemat infot asendusklaaside või varuosade saadavuse ja nende hindade kohta.
Kui kaua saatmisega aega läheb?
Tarneaeg on 5-6 tööpäeva.
Kas ma võin lisada tooteid juba esitatud tellimusele?
Kui oled juba tellimuse esitanud, võid meile helistada või meili saata ning tooted lisatakse pakki, kui see pole veel teele pandud.

TOOTED

Kas ma võin tooted tagastada, kui ma pole rahul?
Jah, sa võid tooted tagastada 30 päeva jooksul pärast kohaletoimetamist. Tagastatud tooted peavad olema kahjustamata, kasutamata ja originaalpakendis. Kasuta meie erilist vormi selle olukorra kiireks lahendamiseks.
Kas valgustitele on olemas ka garantii?
Me tagame 3-aastase garantii, kuigi standard on kaks aastat. Garantii kehtib kõikidele valgustitele v.a lambipirnidele.
Kas te saate mulle saata trükitud kataloogi ja toodete hinnakirja?
Kõik tooted ja nende ajakohased hinnad on toodud meie kodulehel.
Milline on säästupirnide heledustugevus võrreldes klassikaliste pirnidega?
Säästupirnide heledustugevus on klassikalisest pirnist viis korda kõrgem. Näide: 10W säästupirn on võrdeline 50W klassikalise pirni tugevusega.

SAATMINE

Kuidas saatmine toimib?
Me saadame oma valgustid Omniva kulleri kaudu.
Mis juhtub, kui ma pole paki saabumise ajal kodus?
Kuller teatab alati paki saabumisest ette. Kui kuller saabub siis, kui sind kohal ei ole, püüavad nad paki taas järgmisel päeval tuua.

MAKSE

Milliseid makseviise ma kasutada saan?
Tellimuse eest on võimalik tasuda pangaülekandega arve alusel, sularahas ja kaardiga kullerile ning läbi PayPal maksekeskkonna.
Millal ma saan arveldusinfo ettemakstud arve puhul?
Kui su tellimus on kätte saadud ja töödeldud, väljastame kohe ettemaksuarve koos arveldusinfoga, mis saadetakse sinu meiliaadressile. Kui edastad tellimuse nädalavahetusel või riigipühal, saadetakse arveldusinfo sulle kõige hiljemalt järgmisel tööpäeval.
Kuidas ma tean, et mu raha on teie kontole saabunud?
Kui makse on õnnestunud edukalt saate Te pärast arve tasumist kinnitusega meili.
Mu kaardimakse ebaõnnestus, mida ma edasi tegema peaks?
Alati on hea meiega telefoni või meili teel ühendust võtta. Võimalik on tasuda ka arvega pangaülekandena.

KAEBUSED JA TAGASTAMISED

Kuidas ma saan kaebuse esitada ja kus ma selle staatust näen?
Soovitame kaebuse kiireks lahendamiseks kasutada meie kaebuste vormi. Sa saad ka kaebuse esitada telefoni teel numbri 602 8400 või meie kontaktivormi kaudu.
Mille ma pean pakki lisama, kui ma toote tagasi saadan?
Palun saada pakiga koos arve koopia ja toote tagastamise põhjus.
Ma avastasin paki kättesaamisel, et tooted olid kahjustatud. Mida ma tegema peaks?
Palun teavita kullerit kahjustustest kohe pärast toodete lahtipakkimist. Juhised kahjustatud toodete tagastamiseks on toodud pakil.
Kui kaua see protsess aega võtab?
Meie tiimi liikmed annavad endast parima, et su kaebusega võimalikult kiiresti tegeleda. Meil on seaduse kohaselt 30 päeva sellega tegelemiseks.
Kas teie tooted on piisavalt kaitstud erakulleriga saatmiseks?
Valgustid on mähitud ning need saadetakse vooderdatud ja pappi täis karpides, et neid kahjustuste eest kaitsta.
Miks on mõned valgustid märgitud kasutatutena?
Täiesti funktsionaalsed valgustid on mõnikord märgitud kasutatutena, kuna neil võivad kerged dekoratiivsed defektid olla. Need saadetakse vahel ilma originaalpakendita ja mõnda neist on juba poes näidatud.

Küsi mida tahes

Eva

Me aitame sind valiku tegemisel ja tehniliste probleemide puhul.

602 8400 (Esmaspäevast reedeni kella 8.00 ja 16.30 vahel)

Küsi

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., kõik õigused kaitstud. Isikuandmete töötlemine. i