Brändid on valiku tegemisel olulised faktorid | Lambimaailm
Levý banner
Pravý banner
Menüü
0 0,00
70 veel jäänud tasuta saatmiseks
Kategooria

Brändid

Vendor 2

Enim müüdud tooted

Nädala parimad pakkumised

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Uued tooted

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Popis kategorie

Brändid võivad muutuda tootest endast olulisemaks


Bränd on toote või institutsiooni aineliste ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis annab tootele või institutsioonile identiteedi ja eristab selle teiste toodete või institutsioonide identiteetidest. Tootemärk/kaubamärk (prantsuse keeles "droit des marques = marque commerciale"), ka lihtsalt mark (marque), on osa brändist, näiteks automark. Sõna "bränd" on pärit vanapõhja keelest, sõnast brandr, mis märkis omanditunnuse põletamist asjale ja koduloomale. Meie e-poes on tuntuimad kaubamärgid Philips, Osram ja Varta, mis kindlasti kõigile hästi ammusest ajast teada.

Bränd on "nimi, termin, disain, sümbol või mingi funktsioon, mis eristab ühe firma kauba või teenuse teiste müüjate omast. Tugevad brändid loovad kliendiga sideme eristuva väärtuspakkumise abil, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Bränding on tegevus, mis on suunatud aitama valikuid kiiremini teha ja loovad sellega konkurentsieelise ning tuntusse. Brändid on suunatud äratuntavusele, eristumisele ja oma sihtrühma kõnetamisele. Strateegiliselt saab seda väljendada erinevalt: autentsed väärtused, visuaalne identiteet, hääletoon, turunduskanalid jne.

Kõige olulisem on lahti mõtestada see, mida firmamärk tahab edastada, kui pikk peaks olema konkreetse brändi eluiga ja elukäik. Brändikujundus, bränding ehk brändimine on meetod, millega eristatakse oma toode konkureerivatest toodetest. Meie brändi outlet lehtedel leiate oma lemmikkaubamärgi tooted soodsate hindadega. Outlet on alati avatud!
Banner patička

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., kõik õigused kaitstud. Isikuandmete töötlemine. i